»Tiste klice, ki smo jih že dobili posredovane, tako rekoč nekatere dobiš že po pol ure, eni uri, smo tudi poklicali nazaj. Tako smo za nekatere klice, ki so bili aktualni, lahko izvedli pogovore.«
»Zato zagotavljamo, da bo številka za nujne klice v sili 112 vedno delovala nemoteno, ne glede na stavkovne aktivnosti zaposlenih v centrih za obveščanje.«
»Stavka ne bo nikakor okrnila klicev na 112 oz. procesiranja pomoči klicateljem.«
»Mi smo prvi pri klicu. Če ga bomo slabo obdelali, je lahko cela intervencija nevarna.«
»Elektronska sporočila, klic na klic na klic ... Kaj dosti uspešen nisem bil. Sam bi rekel, da 99 odstotkov odgovorov je bilo takih, da do nadaljnjega ne sprejemajo več pacientov.«
»Številko 112 za klic v sili pokličemo vedno, kadar potrebujemo nujno medicinsko pomoč, pomoč gasilcev, gorskih reševalcev, jamarskih reševalcev, podvodne reševalne službe in drugih služb zaščite in reševanja, pa tudi v primeru, kadar bi potrebovali policijo.«
»Dela, ki naj bi ga zdravnik in medicinska sestra opravila v osmih urah, je za 16 ur, zato ambulantni timi včasih ne morejo odgovoriti na vse klice in elektronsko pošto, prav tako ne morejo pregledati vseh pacientov«
»Število klicev je zelo veliko, samo danes do 13. ure smo prejeli 437 klicev.«
»Kader v gostinstvu že sicer težko dobimo, zdaj pa bodo nekateri primorani zaradi omejitev poslovanja in finančnih izgub celo odpuščati.«
»Nekateri so dobili napotnice prek ministrstva za zdravje in jim je tako uspelo priti v Egipt, nekateri pa so morali tudi plačati podkupnine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju